Thursday, March 22, 2012

mother and father

my father, his first time pergi umrah.
at first nak bawak mak pegi sekali , but due tue mak yg masih lagi rawatan
and every week kena pegi hospital..terpaksa x pergi..sampai kan setiap malam
my bak bangun solat hajat..kalau2 lah doctor will said..ok mak boleh pegi!!
rawatan boleh postpone or what so ever..tapi..sampai tarikh nk pegi..mak masih 
perlu rawatan..but almost complete..and harap2..hilang terus akar2 kanser yg jahat tu..
because cahaya n nagena still want her nenek nak bermanja-manja lamaaaa lagii...
because if kena marah ngan ibu or mama..nenek laju2 datang pujuk, sambil cakap
"issshh ibuu ni dulu kecik nenek jentikkk punnn tak pernah tauu" siap jeling lagi masa
angkat nagena dari ibu...hehe..

-cik puan nagena, my bak, mak incik cahaya and my emak-
my mother is glue that holds the family tight,
my father is strenght that makes family still together.
i love them so much..and my love still grow!
but x cakap pun if depan dia.??why??malu??..ermm..
nagena i wont be like malu2 me...must say every to me..
love u ibu!love u ibu!..hehe.
:)

No comments:

Post a Comment