Monday, March 5, 2012

Nagena's weekend story

What do you do in the weekend ???
mine have alotttt of story..
take a look here..:)))

early rise up baby..
saya kejutkan ibu jugak ajak keluar bilik
lepastu keluar pergi breakfast..and pergi
singgah jalan2 kat tasik jap...
balik2 je... ibu potong daun2 kering kat luar

sambil sapu2 kat luar....

me..was here..makan oren ngan bluebery
lepastu ibu masuk dalam prepare lunch untuk saya!!!:))

and me cakap kat babah bukakkan kolam...sebab nak main air
sebelum lunch..:)
masuk je dalam rumah...and makannn...

lepastu...ni lah keje sayaaa...:))
dah petang2...my babah ajak pegi beli groceries..untuk stock up
makanan saya...hehe

then teman ibu and my babah makan...

me...makan buah jerr..sbb dah dinner kat umah sebelum kuar lagi

jalan-jalan kejap lepastu balik la..
sebab saya kan tido awalll...:)
besoknye pagi2..macam biasa lah bangun....

ingatkan nak pegi breakfast and jenjalan kat tasik
cam biasa...tapiii..babah kata
harini nak bawak saya tgk hutannn...WOWW!!

saya lagi lah suka..sampai2 tengok ada sungaiiiii...
eeee...sejukkknyeeee...!!!!!

ibu pegang..tapi saya x bagi sbb rasanye
sungai ni cetek aje pun...saya boleh jalan sendiri...

ibu x bagi diri..suruh duduk2 jer...
eee...sedaplah...kat sini
very the clear water okkkk...hik..hik...

haaaa...baru nak bangun
ibu suruh duduk balik...

saya pun carik lah batu2 comel dalam
air tuuu...hehe
bukan pott yeeee...:))
sambil main2 air tu..teman jap ibu makan...nasik lemak ni babah beli masa
otw nak sampai sini...semuanye unplanned so asalkan ada jer lah..
me dah makan masa otw dalam kete tadi...:)
ibu dah buatkan roti telur untuk sy and ada bekal buah2
sooo saya dah kenyang masa ni..:)))

hehe..ni dah lama sangat main..rasa dah lapar balik lahh..
tu yang nagis2 ajak babah balik...
ngantuk pun ada lah jugak....

masuk2 jer kete...minum ngan ibu jap..terus lah tertidur
nasib lah x jauh sgt umah..setengah jam jee...
dah la seluar xde..baju spare n pampers mmg ada selalu dlm kete aje..:))
selamatt...sian kat ibu jer lah abis basah seluar...sejukkk...

dah petang2 lepas main2 kat luar and pegi playground belakang umah
babah saya suapkan dinner
while tunggu ibu siap mandi..

lapar sangat saya ni..dah penat ngan aktiviti
tu yang licinn:))))

haha...kan dah kata saya ni mmg tido awal...
jarang tido lambat..hehe..baru pukul 8.30 masa ni
ibu n babah kuar makan..
saya dah siap semuanya...tido dulu lahhh...hehe:)))

ohhh..besok dah nak kena pegi sekolah balik..hehe..bole jumpa kawan2 and cikgu..ibu ngan babah dah keje...tapi ibu kata nak cuti sehari jer lagi rasa..sbb ibu bagitau weekend dia macam x cukup dua hari tu jerrr...hehe..

tapi minngu depan nak ajak ibu ngan babah balik jumpa atuk lah...dah rindu ni..sampai terjumpa lecturer babah pun nagena dah terpanggil-panggil ..bak!..ooo...bak!!!hehe..malu lak tersasul pulak...

weekend is the best rite???do u agree????...
:)

No comments:

Post a Comment