Sunday, November 18, 2012

Fellina Inchloss dapat hapuskan lemak??

As Salam Salam semua..

RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!
1) Lotion ni sangat wangi dan xterlalu panas dan xberbau seperti minyak angin, dia dingin dan mesra pengguna. malah mudah dibawa and selesa dipakai walaupun ketika bekerja (so x de la org cakap..ko sakit perut eh? Bau minyak angin jek) 

2) Hanya sekali sapuan anda bole lihat perbezaan inch anda (pastikan ukur sebelum guna ya). Mudah nak apply kat mana2 bahagian kita xpuas hati, ade customer sapu kat pipi dia yg bolat! 

3) Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik..Ianya selamat bagi wanita hamil kecuali! Jangan lah sapu DI BAHAGIAN PERUT DAN SEKITAR PINGGANG

4) Kita bole mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pon bole cuba..pasti puas hati! 

5) Yang pasti dengan inchloss dah hantar utk dibacakan 30juzuk al Quran di mahad tahfiz bukit mertajam penang... Semoga lebih dirahmati..agaknya sbb tu 1 hari pakai da nmpk kesannye.
(Jd jangan langkah ya) 

6) Felinna (owner product) mencuba sendiri dan rasakan result yg fantastic! Bombastic! Dan yg pasti xnampak plastik hnya dalam masa sebulan 5KG TURUN uoll!

ISI KANDUNGAN
Rahsia kehebatan Losyen Felinna Inch Loss ini terletak kepada dua perkara iaitu FIZIKAL dan SPIRITUAL. Secara fizikalnya losyen ini mengandungi pelbagai jenis herba serta bahan semulajadi yang terpilih. Tiada Bahan Kimia BERBAHAYA digunakan dan kesemua bahan-bahan ini sangat-sangat sesuai untuk bertindak menghilangkan lemak badan yang berlebihan seperti : Ekstrak Aloe Vera Sodium Edta Triethanolamine Acrylate Iris Florantina Extract Glycerine Capsaicin Fragrance Methylparaben Ethylparaben N-butylparaben Propyparaben Isobutylparaben Air tapisan Reverse Osmosis Oleh itu dengan gabungan bahan-bahan yang terpilih yang berkesan, yang diformulasikan dengan formulasi yang berhati-hati ditambah suntikan bacaan Al-Quran menjadi losyen Felinna Inch Loss ini satu produk yang hebat yang tiada seumpamanya di pasaran. 

APA KEISTIMEWAAN FELINNA BEAUTY INCHLOSS LOTION SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT MASAKINI
Diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang), untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik. Yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak. Selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi. Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut) 

KEISTIMEWAAN FELINNA INCHLOSS
Seperti yang dimaklumkan, inchloss boleh digunakan pada mana-mana bahagian badan. Ini termasuklah boleh digunakan pada muka dan dagu untuk mendapatkan bentuk muka V-Shape. Inilah keistimewaan yang tiada pada produk lain. Hanya dengan Inchloss, anda boleh juga kurus dan mendapatkan bentuk muka V-Shape =D



From my own testimoni! :)

sebenarnye nak bagitau yang happy sangat bila kawan-kawan and costumer yang dah cuba fellina inchloss ni bagi feed back yang positif bila pakai..ye lah benda yang best mesti lah saya nak share jugak dengan semua..

kalau nak lebih rasa yakin lagi cuba google dan cari testimoni dari pengguna-pengguna fellina..ramai yang setuju fellina dapat kurangkan inci lemak mereka..happy kan bila nak pakai seluar pun tak payah tahan nafas..soo jangan lah let go seluar yang rasa-rasa dah tak muat tu..cuba dulu sapu inch loss..rasakan perbezaan...atau jadikan seluar tu sebagai pembakar semangat nak kurus balik...jadi mesti hari-hari ingat nak sapu fellina kan.kan...kan..hihi..

Kalau tanya saya lah kan sapu fellina jer ker takyah diet-diet lain or takyah buat senaman langsung dah kurus??ok secara logiklah kan...tak mungkin lah..if kita dok makan tido - makan tido pastu mengharap sapu fellina ajer dah kurus..??what do you think..ishh mustahil lah kan...cuma boleh dikatakan tak perlulah kita diet yang berat atau senaman yang berat...senaman yang paling ringkas ialah kita naik turun tangga, atau kat ofis tu cuba bergerak-gerak..jangan dok statik ajer..haaa..itu kan dah dikira senaman....atau nak senang banyak-banyak minum air masak..letakkan kat atas meja..bila dah full je confirm lah kita asik dok ulang alik toilet..so dah senaman berjalan kat situ plus dapat buang banyak toksin lagi...hebatkan...


Diet pun kalau boleh control sikit cuba eh..macam kita makan seimbang lah..pagi and lunch dah makan berat..bila makan malam cuba cari yang ringan-ringan sikit...minum susu makan buah pun dah kenyang tau...serius..:))..lepas tu dengan sangat konsisten kita sapu pulak fellina untuk pecahkan lemak-lemak tepu..

hasilnya nanti mesti best!..:)

Fellina ni memang best tau...bau dia wangi..so bila pakai bila-bila nak keluar pun tak pe..memang takkan ada orang tanya..eh pakai minyak angin ke...hihi..ye lah..kadang-kadang kita ada rasa sakit perut kan..so tak payah pakai minyak angin..pakai fellina je..boleh pecahkan lemak sambil pulihkan sakit perut tu...:)).., lagi satu bila sakit perut senggugut fellina ni pun sangat berguna..inshaAllah dapat legakan sakit..


Apa yang penting..dalam kita pakai apa-apa produk pun..kena nawaitu,semangat, yakin, mesti ada..kita yakin benda tu inshaAllah lah berkesan..semangat tu mesti lah..jangan harini pakai..esok tak pulak..eh main skip-skip pulak..pastu nak komplen produk tak berkesan..kan..jangan yeah..;))


cara sapuan fellina yang betul ikut arah lawan jam, pastikan kulit dah lap kering sapu lah rata-rata, urut perlahan-lahan bawah dagu pun boleh..biar sampai runcing..hihi..yang pasti fellina ialah halal dan boleh dibawa solat..oh..untuk kegunaan luaran sahaja yeaaa..:))



believe me..gambar baju biru tu sebelum pregnant..pastu dah bersalin
hah..tu yang baju kuning...ohhh masa tu sangattt x konfiden..nak keluar ke..
nak amik gambar ker...perut tu macam pregnat 5 bulan lagi ehh..susah sangat lah
nak turun...jadi saya cuba macam-macam cara..
salah satu mencuba fellina...lepas tu perut memang nampak beza..

ok..now baru ada rasa konfiden..:))

UNTUK ORDER BOLEH CALL ATAU SMS :
012-629 8667 (JAJA)
EMAIL : hajjarkalam@gmail.com

HARGA : 75 SEMENANJUNG (TERMASUK POSTAGE)
80 + 5 (SABAH SARAWAK)

UNTUK COD :
sekitar bandar baru bangi
( TAPI SMS DULU YEA UNTUK TEMUJANJI)


http://www.facebook.com/hajjarwellness

ni lah salah satu rahsia saya Fellina Inchloss ...hihi..
JOM CUBA!!
:)

7 comments:

  1. Hi.. nak tanya skit, non-muslim leh pakai tak slimming lotion ni?

    ReplyDelete
  2. Ibu mengandung boleh pakai tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. klau pakai anak hilang dak? lemak pun boleh hilang an..

      Delete
  3. Tima ksh atas maklumat ..

    ReplyDelete
  4. hai saya pun ada jual fellina juga.. http://instabeautyplanet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Salam..bmint nk kurus langsing...dln msa sbulan boleh trun 10 hgga 15 kg...cuba la figure up..sms 0132643039

    ReplyDelete